Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

10.03.2014

Clara Alonso w radiu! - krótka relacja


W te środę od 16 do 18 godziny @Candevetranok y @clarialonso będą w @aireporfavor

Już jesteśmy gotowi w radioypunto czekamy na premiere w @aireporfavor z gośćmi @Candevetranok y @clarialonso 
Krótka, bo w punktach relacja w rozwinięciu posta. Zapraszam! 

W środę 5 marca Clara Alonso miała okazję być w radiu - Radio y punto - i powiedzieć kilka słów o sobie, o swoich projektach i zaśpiewać dwie piosenki jedną anglojęzyczną, a drugą hiszpańskojęzyczną. To oczywiste, że wyszło jej świetnie! Na audycję nie została zaproszona wyłącznie sama Clara, więc nie miała jak przetłumaczyć całej relacji. Były też dość luźne i mało ciekawe rozmowy i sporo śmiechu. Więc postanowiłam wypisać ważne i zrozumiałe przeze mnie rzeczy :) jeśli czegoś nie zrozumiałam i nie wypisałam to przepraszam :)
  • * wspomniała coś o jakimś filmie, ale nie wiem dokładnie o jaki chodzi
  • * pobyt we Francji (jedno zdjęcie macie poniżej :)) 
  • * ma chłopaka, opisała go w kilku słowach, ale nic więcej nie powiedziała
  • * wspomniała o udziale w 3 sezonie w Violetcie (my już to wiem od dawna :D)
  • * przyznała się, że nie umie mówić po włosku 
  • * 25:40-28:45 Clara śpiewa
  • * lubi chodzić do kina i kilka innych rzeczy
  • * 35:33-38:30 Clari ponownie śpiewa 
Tutaj natomiast możecie posłuchać obydwóch piosenek, nie wiem czy w tej kolejności, co wrzucę teraz, ponieważ post jeden dzień, był w roboczych zanim go wrzuciłam i nie pamiętam w jakiej kolejności były piosenki. Oto one: 





Tutaj możecie posłuchać: [KLIK]

Zdjęcia z radia:











Zdjęcie z Francji:



Świetnie śpiewała prawda? Miejmy nadzieje, że będzie więcej śpiewać w 3 sezonie Violetty. Zgadzacie się ze mną?

8 komentarzy:

  1. Świetny post <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Clari jest moją ulubioną osobą z obsady. Post słaby, ale już przywykłyśmy, ze ten blog do Clary nie przywiązuje większej wagi. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słuchałaś/eś tego co było powiedziane w radiu? Nie byłam wstanie przecież stworzyć nie wiadomo jak wspaniałego posta, jak oni w tym radiu rozmawiali dość luźno i było dużo śmiechu.

      Usuń
    2. Słuchałam. Ale nie o to mi chodzi - mam na myśli, że ten post nie jest tak dopracowany jak te o waszej kochanej Tiniusieńce albo Lodovice.

      Usuń
  3. Clari mym bogiem :D 💜👄💞

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wierze!! :c Post o Clari a tu tylko z 5 komentarzy? :/
    No ogarnijcie się XDD Ja wiem, że są interesujące bardziej tematy niż jakiś wywiad "Clari" ale uszanujcie tą cudowną młodą kobiete !! <3 I uszanujcie tego blooga, bo przecież oni w każdy post wkładają wiele, wiele ale to wiele trudu ! <3 I za to wam dziękujemy dziewczyny <3
    PS Post nie był słaby !! Wiele osób nie zrozumiałoby wgl o czym mówiono niczego by nie zrozumieli, a tutaj wielki szacunek ;) Jeśli wam czegoś brakuje to sobie sami włączcie ten wywiad [podany jest link] i sobie sami tłumaczcie <3
    Przy okazji dziękuje za post o Clari <3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń